Site Overlay

PR článek z pohledu SEO

Zaujmout čtenáře díky úžasnému obsahu je skvělé. Chcete-li ale svůj web dostat na první příčky vyhledávání na Googlu nebo jinde, musíte myslet i na SEO. Na druhou stranu ale nepište primárně kvůli tomu. Nejdůležitější je a vždy bude koncový zákazník a ne vyhledávač. PR články by proto měly být nejen čtivé a zajímavé, ale také by měly odpovídat SEO parametrům.pracovní prostor copywriting

Keywords

Klíčová slova jsou vždy to první, na co všichni marketingoví specialisté upozorňují a jedno z prvních, co je zajímá. A není se čemu divit. Když žádné nepoužijete, Google nemůže vědět, kvůli čemu jste jedineční a čím se zabýváte. Využijte Google Ads, Sklik nebo Collabim a zjistěte, na jaké byste se měli soustředit. Zároveň to s nimi ale nepřehánějte, jinak se můžete snadno dostat na černou listinu.

Linkbuilding

Odkazy rozhodně patří do top 5 věcí, na které při optimalizaci i při psaní nesmíte zapomínat. Tvorba zpětných odkazů pomůže vybudovat důvěryhodnost a přivede nové uživatele. Díky nim také podpoříte off-page SEO faktory, což také hodně pomůže. Základem je psát pro lidi, a ne pro roboty. A to se týká nejen odkazů, ale také použitého jazyka, stylistiky a webdesignu. Jednoduše vše propojte.kreativní práce laptop

Titulek je králem

Zamyslete se nad tím, co lidé i algoritmus vidí jako první. Titulek článku. Nejlepší je, když obsahuje klíčové slovo, sloveso, není příliš dlouhý, ale přitom vypráví příběh. Ano, není snadné přijít se skutečně jedinečným a efektivním titulkem. Ale snažte se o to. Z pohledu optimalizace pro vyhledávače se jedná o velice důležitý prvek.

Meta description

Meta popisky jsou druhem HTML tagu, který stručně a jasně popisuje téma webové stránky. Na SEO sice vliv nemají, ale na CTR (míru prokliku) ano. Pokud ho vyplníte, uživatelé ho ve výsledcích uvidí. Využít u nich můžete klíčová slova, celé věty i upozornění na největší výhody.